Satışa çıkartılan Aktüel Ürünler katalogları küresel piyasadaki rekabet ortamında mecburi oluşan bir pazarlama strateji olmuştur, her mağaza grubu belirli bir sistem içerisinde yaptıkları anlaşmalar doğrultusunda belirli Aktüel Ürünleri müşterilerine en uygun fiyatlarda sunup sizlerin ilgisini çekmeye çalışmakta, ve bu aktüel ürünlerin katalogları veya broşürleri büyük ölçeklerde ilgi çekmeyi de başarmış durumda. Satışa sunulan aktüel ürünler bazen hiç duymadığımız, marka niteliğinde olmayan ama fiyat ve kalite olarak dikkatimizi çeken aktüel ürünler olmakta.
Bir çok tüketici A101indirimleri, Bim aktüel ürünleri ve Şok market mağazalarının önünden geçerken veya alışveriş yaparken bu kataloglara bakmakta ve ilgisini çeken veya ihtiyaç duyduğu bir ürünü gördüğünde, eğer gelecek ise heyecanla beklemekte idi. Bir çok kez tanık olmuşumdur ki, mağazalar açılmadan tüketicilerin kapıların önünde kuyruğa geçtiği ve açıldıktan sonra bitmeden almaya çalışmaları, hatta markette çalışan eşi dostları varsa ayırtmaya çalışmaları malumunuz. Peki neden Aktüel Ürünler katalogları bu kadar ilgi çekti ve patlama yaşandı? Farklılık neydi? Sonuçta bu ürünler hep vardı, işte burada fiyatı ve kalite faktörü ortaya çıktı, zaten parası olan fiyat ne olursa olsun ürüne ulaşıyordu, ama bütçesi kısıtlı olan tüketici, Aktüel Ürünler kataloglarını inceleyip cebindeki paraya göre alışveriş yapma imkanı buldu.
Marka Müşteri Tarafından Algılanandır !
Fakat olayın bir diğer boyutuda satılan ürünün, hayal ettiği gibi veya görselde pazarlanan şekliyle aynı olmadığı gerçeğidir. Gerçeklikliği, kullanışlılığı tüketicinin umduğu gibi çıkmamaktadır. Bu bizim ve bir çok insanın başına gelmiştir, bu durumlarda eğer yakında ise iade edilmiş yada "a" boş deyip ürün elinizde kalmıştır.
Kurduğumuz bu Aktüel Ürünler sitesinin amacı, bir çok insanın bu marketlerden aldığı ürünleri tanımamasından dolayı kaynaklanan, bilinçsiz alışverişler meydana gelmiştir, satışa sunulan bazı ürünleri ilk defa duyuyor veya görüyoruz, hiç bilmediğiniz veya kullanmadığınız bir ürünü almakta tereddüt etmeniz gayet normaldir. A101, BİM ve ŞOK marketlerinin Aktüel Ürün kataloglarında iki türlü stratejileri vardır, bunlardan ilki belli başlı markaların bir alt grubundaki ürünleri tanıtıp satmak yada fason üretim yaptırarak (kendi markalarını) oluşturarak tanıtıp satmaktadırlar, genellikle bu ürünlerin yanında da ithal ettiği veya edilmiş ürünlerinde tanıtım ve satışını yapmaktalar.
Biz tüketiciler olarak alışverişlerimizde marka eşittir güven olarak algılamaktayız, markada bunu bildiği için fiyatına ekstra güven eklemesi yapıyor. Peki marka olamayan ürünleri almayacak mıyız? Sürekli olarak markaya güven farkımı ödeyeceğiz, sizleri bilmem ama ben ödeme taraftarı değilim. Çünkü kalite araştırılabilir ve incelenebilir bir unsurdur, bunu takip etmek ve incelemek önce Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı, Türk Standartları Enstitüsü daha sonra satışa sunacak olan firma ve son notayı koyan ise tüketicidir. İşin sonunda aslında markayı marka yapan tüketicidir. Yazımın başına gelir isek BİM, A101 ve ŞOK marketlerinde satılan Aktüel Ürünlerin alt markalar, fason üretimler veya ithal olması kalitesiz olduğu anlamına gelmez. Bu kataloglarda satılan ve ismi duyulmamış ürünleri her zaman kurallar içerisinde iade şansınız bulunmaktadır, ön yargılarınızı bir kenara bırakın ve markayı siz kendiniz belirleyin farkı da cebinizde kalsın.
Bizim bu sitedeki amacımız her zaman tüketicinin bütçesine uygun olan ürünü tanıtmak, hemde bizlerin bilmiş olduğu konular ve sizlerin yapmış olacağı katkılarla A101, BİM ve ŞOK marketlerden alacağınız aktüel ürünleri tanımak ve kalitesini ölçmek olacaktır.
Bunun yanında sürekli güncel ve içerikli yayınlarla A101, BİM ve ŞOK marketlerinin aktüel ürün kataloglarını yayınlayacak ve ürünlerin teknik özelliklerini ve kalitesini basit ve anlaşılır ifadelerle tanıma fırsatı bulacaksınız.
Gördüğüm bir eğitimde hocamız tüketici olmak ve kaliteyi anlamak ile ilgili bir konuşmasında şöyle bir cümle kurmuştu (Kalite Müşteri Tarafından Algılanandır), her kez bir müşteri ve tüketicidir, bilgi ise toplumun ortak dilidir ve gelin bu ortak dilde buluşalım. Aktüel Ürünlerden kullandığınız bir ürünü olumlu veya olumsuz bir şekilde yazdığınızda, bir tüketicinin bile yazdığınız yazıdan yararlanması en büyük haz ve mutluluk olacaktır.
Bizleri takip edin ve kullandığınız veya kullanacağınız Aktüel Ürünler hakkında bilgi ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşın, markayı da kaliteyi de sizlerle beraber oluşturalım.
Okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Bir çok tüketici A101indirimleri, Bim aktüel ürünleri ve Şok market mağazalarının önünden geçerken veya alışveriş yaparken bu kataloglara bakmakta ve ilgisini çeken veya ihtiyaç duyduğu bir ürünü gördüğünde, eğer gelecek ise heyecanla beklemekte idi. Bir çok kez tanık olmuşumdur ki, mağazalar açılmadan tüketicilerin kapıların önünde kuyruğa geçtiği ve açıldıktan sonra bitmeden almaya çalışmaları, hatta markette çalışan eşi dostları varsa ayırtmaya çalışmaları malumunuz. Peki neden Aktüel Ürünler katalogları bu kadar ilgi çekti ve patlama yaşandı? Farklılık neydi? Sonuçta bu ürünler hep vardı, işte burada fiyatı ve kalite faktörü ortaya çıktı, zaten parası olan fiyat ne olursa olsun ürüne ulaşıyordu, ama bütçesi kısıtlı olan tüketici, Aktüel Ürünler kataloglarını inceleyip cebindeki paraya göre alışveriş yapma imkanı buldu.
Marka Müşteri Tarafından Algılanandır !
Fakat olayın bir diğer boyutuda satılan ürünün, hayal ettiği gibi veya görselde pazarlanan şekliyle aynı olmadığı gerçeğidir. Gerçeklikliği, kullanışlılığı tüketicinin umduğu gibi çıkmamaktadır. Bu bizim ve bir çok insanın başına gelmiştir, bu durumlarda eğer yakında ise iade edilmiş yada "a" boş deyip ürün elinizde kalmıştır.
Kurduğumuz bu Aktüel Ürünler sitesinin amacı, bir çok insanın bu marketlerden aldığı ürünleri tanımamasından dolayı kaynaklanan, bilinçsiz alışverişler meydana gelmiştir, satışa sunulan bazı ürünleri ilk defa duyuyor veya görüyoruz, hiç bilmediğiniz veya kullanmadığınız bir ürünü almakta tereddüt etmeniz gayet normaldir. A101, BİM ve ŞOK marketlerinin Aktüel Ürün kataloglarında iki türlü stratejileri vardır, bunlardan ilki belli başlı markaların bir alt grubundaki ürünleri tanıtıp satmak yada fason üretim yaptırarak (kendi markalarını) oluşturarak tanıtıp satmaktadırlar, genellikle bu ürünlerin yanında da ithal ettiği veya edilmiş ürünlerinde tanıtım ve satışını yapmaktalar.
Biz tüketiciler olarak alışverişlerimizde marka eşittir güven olarak algılamaktayız, markada bunu bildiği için fiyatına ekstra güven eklemesi yapıyor. Peki marka olamayan ürünleri almayacak mıyız? Sürekli olarak markaya güven farkımı ödeyeceğiz, sizleri bilmem ama ben ödeme taraftarı değilim. Çünkü kalite araştırılabilir ve incelenebilir bir unsurdur, bunu takip etmek ve incelemek önce Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı, Türk Standartları Enstitüsü daha sonra satışa sunacak olan firma ve son notayı koyan ise tüketicidir. İşin sonunda aslında markayı marka yapan tüketicidir. Yazımın başına gelir isek BİM, A101 ve ŞOK marketlerinde satılan Aktüel Ürünlerin alt markalar, fason üretimler veya ithal olması kalitesiz olduğu anlamına gelmez. Bu kataloglarda satılan ve ismi duyulmamış ürünleri her zaman kurallar içerisinde iade şansınız bulunmaktadır, ön yargılarınızı bir kenara bırakın ve markayı siz kendiniz belirleyin farkı da cebinizde kalsın.
Bizim bu sitedeki amacımız her zaman tüketicinin bütçesine uygun olan ürünü tanıtmak, hemde bizlerin bilmiş olduğu konular ve sizlerin yapmış olacağı katkılarla A101, BİM ve ŞOK marketlerden alacağınız aktüel ürünleri tanımak ve kalitesini ölçmek olacaktır.
Bunun yanında sürekli güncel ve içerikli yayınlarla A101, BİM ve ŞOK marketlerinin aktüel ürün kataloglarını yayınlayacak ve ürünlerin teknik özelliklerini ve kalitesini basit ve anlaşılır ifadelerle tanıma fırsatı bulacaksınız.
Gördüğüm bir eğitimde hocamız tüketici olmak ve kaliteyi anlamak ile ilgili bir konuşmasında şöyle bir cümle kurmuştu (Kalite Müşteri Tarafından Algılanandır), her kez bir müşteri ve tüketicidir, bilgi ise toplumun ortak dilidir ve gelin bu ortak dilde buluşalım. Aktüel Ürünlerden kullandığınız bir ürünü olumlu veya olumsuz bir şekilde yazdığınızda, bir tüketicinin bile yazdığınız yazıdan yararlanması en büyük haz ve mutluluk olacaktır.
Bizleri takip edin ve kullandığınız veya kullanacağınız Aktüel Ürünler hakkında bilgi ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşın, markayı da kaliteyi de sizlerle beraber oluşturalım.
Okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Yorum yap. Tüketiciye Faydan Olsun